Sampon si balsam Long & Strong cu Jojoba (Jason)





Produs:

Sampon si balsam impotriva caderii parului marca Jason certificat Leaping Bunny.

Certificări:

  • Certificarea Leaping Bunny (Go Cruelty Free) garantează că atât produsul final cât și ingredientele din compoziția lui nu au fost testate pe animale.

  • Nu toate produsele certificate Leaping Bunny sunt și vegane, certificarea Leaping Bunny se referă strict la testarea pe animale.
    Pentru a vă asigura că produsul nu conține ingrediente obținute prin exploatarea animalelor verificați eticheta și citiți cu atenție ingredientele.
    Industria cosmetică folosește multiple ingrediente de origine animală cum ar fi: glicerină, colesterol și colagen (extrase din oase, piele și tendoane), lanolină (extrasă din lână), carmin (colorant roșu extras din gândaci), cartilaj de rechin, placentă (exact, placentă în care stă copilul în burta mamei), diverse extrase din lapte și ouă și lista poate continua din păcate.
Produsele Jason sunt vegane (nu contin ingrediente de origine animala) cu exceptia cremei Tea Tree & Mineral Muscle Reliever Gel  ce contine miere. Cititi aici la Questions.

Recenzie produs:

Imi place foarte mult si am sa-l recumpar cand se termina.

Din cate sampoane vegane am testat acesta mi se potriveste cel mai bine. Eu am parul normal si fin, iar acest sampon il hidrateaza, descalceste si nu il usuca.

Miroase foarte de bine si foarte puternic, dulce acrisor fructat, si mirosul rezista intre spalari.

Lasa parul curat, moale, cu volum si nu se electrizeaza. Parul ramane curat 3 zile dupa spalare, e foarte bun din acest punct de vedere.

E potrivit pentru par normal si fin.

Preț și cantitate:

500 ml - 48 lei

La promotie le-am cumparat la 31 lei bucata (promotie Black Friday si apoi promotie de Craciun).

Producător și distribuitor în România. De unde se poate achiziționa:

Producator: Jason UK
Distribuitor in Romania: organicbaby.ro

Informații suplimentare:

Pe alegesanatos.ro puteti gasi analiza ingredient cu ingredient a catorva produse Jason.
Cititi descrierea produsului, stelutele acordate sunt acordate de cititori si nu reflecta cat de natural e produsul; pentru a afla cat e de natural si sigur click pe produs si cititi la "GRAD DE RISC INGREDIENTE"

Comentarii