Crema cu protectie solara SPF 30, fara rezistenta la apa (marca BIOEARTH)



Produs:

Crema cu protectie solara FARA REZISTENTA LA APA, marca Bioearth, SPF 30, cu ingrediente vegane.
Nu se specifica nimic despre testarea pe animale, dar avand in vedere ca e produsa in Europa presupun si sper ca nu a fost testata pe animale.

Certificări:

Nu are certificati. Pe pachet e mentionat ca produsul e vegan.

Recenzie produs:

NU O RECOMAND.
Nu are rezistenta la apa. M-am ars la plaja desi am reaplicat-o de foarte multe ori asa cum e recomandatȘ dimineata, inainte de a intra in apa, la iesirea din apa, la fiecare 3 ore.
M-am ars si in ziua in care ne-am plimbat si am vizitat, asta si pentru ca transpiratia indeparteaza crema.

In alte zile de stat la plaja am folosit crema de la Alba Botanca sau pe cea de la Eco Cosmetics, ambele rezistente la apa si nu m-am ars deloc. In ziua in care am trecut la aceasta crema, imediat m-am ars.

Nu v-o recomand sub nici o forma. Incercati cremele rezistente la apa, marca Eco Cosmetics (fara nanoparticule) sau Alba Botanica.

Parti pozitive: miroase foarte placut si delicat, intra rapid in piele.

Preț și cantitate:

Aprox 85 lei pt 150 ml

Producător și distribuitor în România. De unde se poate achiziționa:

Lady Bio distribuitor
Bioearth Sun producator

Informații suplimentare:


Comentarii