Rimel cu ceai verde si pigmenti din fructe pentru ochi sensibili (100% Pure)



Produs:

Mascara cu pigmenti din fructe pentru ochi sensibili de la 100% Pure.

Produsul este vegetarian, CONTINE CEARA DE ALBINE si am descoperit asta dupa ce l-am cumparat.
Restul ingredientelor sunt 100% vegetale.

Certificări:

Producatorul garanteaza ca produsele sunt vegetariene, netestate pe animale si naturale.
Unele produse contin ingrediente apicole, cititi eticheta - info.

Ingredientele sunt vegetale sau de origine apicola.
  • Certificarea Leaping Bunny (Go Cruelty Free) garantează că atât produsul final cât și ingredientele din compoziția lui nu au fost testate pe animale.

  • Nu toate produsele certificate Leaping Bunny sunt și vegane, certificarea Leaping Bunny se referă strict la testarea pe animale.
    Pentru a vă asigura că produsul nu conține ingrediente obținute prin exploatarea animalelor verificați eticheta și citiți cu atenție ingredientele.
    Industria cosmetică folosește multiple ingrediente de origine animală cum ar fi: glicerină, colesterol și colagen (extrase din oase, piele și tendoane), lanolină (extrasă din lână), carmin (colorant roșu extras din gândaci), cartilaj de rechin, placentă (exact, placentă în care stă copilul în burta mamei), diverse extrase din lapte și ouă și lista poate continua din păcate.

Recenzie produs:

Eu am ochii foarte sensibili, si in general dupa 2 ore de purtat rimel incep sa ma manance.
Am cautat multa vreme rimel pentru ochi sensibili si cu greu m-am decis sa il incerc pe acesta din multe alte optiuni si recomandari. Pot spune ca e cu bune si cu rele.

Da genelor un aspect foarte natural si dragut, nu le incarca si le accentueaza discret si frumos.

Imi place foarte mult cum miroase, miroase foarte foarte placut a fructe, natural si asta imi da incredere ca folosesc un produs.. natural :).

Din ce am incercat pana acum e cel mai potrivit pentru ochii mei.
Il folosesc de mai bine de o luna si in majoritatea zilelor pot sa il port o zi intreaga fara sa imi irite ochii, dar au fost si vreo 2 zile cand dupa jumatate de zi nu l-am mai suportat.

Pana acum am mai incercat decat rimeluri conventionale pentru ochi sensibili care nu au functionat. Nu am incercat niciodata un rimel natural iar la toate rimelurile ce le-am incercat pana acum ochii mei au spus NU (ce am incercat au fost produse non vegane marcile Yves Rocher, L'Oreal si Maybelline - toate au dat gres cu succes si nu s-au potrivit deloc ochilor mei sensibili).

Legat de cat rezista pe ochi: am zile in care rezista bine pe ochi toata ziua fara sa curga, si zile in care imi cade de pe gene si ma picteaza "frumos" sub ochi.
Am remarcat ca aplicat intr-un singur strat rezista foarte bine, insa cand il aplic in mai multe straturi are tendinta sa curga de pe gene.

Chiar si asa, per total pot spune ca sunt multumita de el si e cel mai bun mascara de pana acum pentru ochii mei.
Cautarea pentru rimelul perfect nu a ajuns la bun sfarsit, asa ca data viitoare cand imi mai cumpar rimel am sa incerc un altul, de exemplu :) :
- tot de la 100% Pure rimel cu pigmenti din mure, rezistent la apa, si potrivit pt ochii sensibili
-  Lavera ,
Green People (review aici) - nu e vegan desi parea la prima vedere,
Essential Care,
Handmade Sister Beauty,
- Bare Faced Beauty
Lily Lolo

Preț și cantitate:

Crema de fata a costat 80 lei pe siteul purecosmetics.ro in iunie 2015.

Producător și distribuitor în România. De unde se poate achiziționa:

Pe siteul producatorului puteti gasi reviewuri si informatii detaliate despre produse 100 % Pure US
Produsele 100% Pure sunt fabricate in SUA si pot fi comandate online pe siteurile:
www.purecosmetics.ro
www.sideris.ro
www.organik.ro
www.alchemy-boutique.ro
rosebeauty.ro

Comentarii