Balsam de par restructurant, cu biotina, pentru par degradat si fire despicate (marca Jason)




Produs:

Balsam de par restructurant, cu biotina, pentru par degradat (marca Jason)

Certificări:

Certificarea Leaping Bunny garanteaza ca atat produsul final cat si ingredientele din compozitia lui nu au fost testate pe animale.

Nu toate produsele certificate Leaping Bunny sunt si vegane, unele sunt vegetariene (pot contine ingrediente de origine animala: lapte, oua, miere). Leaping Bunny certifica doar faptul ca ingredientele si produsul final nu a fost testat pe animale
Verificati eticheta si ingredientele fiecarui produs.

Produsele Jason sunt vegane (nu contin ingrediente de origine animala) cu exceptia cremei Tea Tree & Mineral Muscle Reliever Gel  ce contine miere. Cititi aici la Questions.

Recenzie produs:

Imi place mult.

Preferatul meu e samponul si balsamul Long & Strong de la Jason si am vrut sa il incerc si pe acesta cu biotina. Avand in vedere ca vara asta mi-am expus parul soarelui, apei de mare si clorului din piscina, nu-i strica o mica cura.

Balsamul nu incarca parul, il descalceste si ii da volum.
Parul nu se ingrasa decat la 3 zile dupa spalare.
Nu lasa parul moale, dar il lasa hidratat si mai puternic.

Miroase exact asa cum miroase un plafar cand intri: mix de condimente si plante.

Cel mai potrivit pentru parul meu e variant Long and Strong. Eu am firul de par subtire si moale.

Preț și cantitate:

L-am cumparat de pe rangali.ro la pretul de 48 lei (august 2015) dar il gasiti si la alti comercianti online.
O sticla are aprox 475ml.

Producător și distribuitor în România. De unde se poate achiziționa:

Producator: Jason UK

In Romania il gasiti online in multe locuri, cateva exemple: www.bioraw.ro sau rangali.ro

Comentarii