Cascaval vegan, diverse sortimente (marca Violife)







Produs:

Cascaval vegan, diverse sortimente (marca Violife)

Certificări:

Certificarea vegan The Vegan Society garantează că produsul nu conține ingrediente de origine animală și că a fost produs într-o fabrică în care nu se procesează ingrediente de origine animală.

Recenzie produs:

1. Primul ce l-am incercat a fost cascavalul cu aroma de pizza:
Cu greu m-am abtinut sa nu il mananc asa direct din cutie fara acompaniament - adica fara sa sacrific o rosie si o felie de paine.
Pana acum, dupa parerea mea, e cel mai bun cascaval vegetal ce il poti cumpara in Romania.

Nu contine ulei de palmier, un mare plus.

Seamana foarte bine cu cascavalul din lapte de vaca si sunt sigura ca daca il oferi cuiva fara sa ii spui ca e cascaval vegan nu isi va da seama.
Textura e identica cu a cascavalului, e putin gumos si maleabil exact ca si cascavalul din lapte de vaca.

Am incercat sa il folosesc si pe pizza dar nu a fost un succes pentru ca nu se topeste. Violife au un sortiment de cascaval special pentru pizza care se topeste la caldura.

2. Cu prima ocazie le-am incercat pe toate celelalte. Preferatele mele sunt cel cu aroma de pizza, varianta cu aroma de ardei si cea cu mirodenii.

Producător și distribuitor în România. De unde se poate achiziționa:

Producator: Violife Grecia
In Timisoara se pot cumpara din magazinele Auchan Mall, Calea Aradului si Sagului.

Preț și cantitate:

17 lei pentru 200 g la Auchan

Ingrediente sub semnul întrebării. Produsul poate conține urme de ingrediente de origine animală:

Nu are, produs 100% vegan certificat.
Asta inseaman ca nici nu contine urme de lapte, potrivit pentru cei cu intoleranta sau alergie.

Mai multe informatii despre ingrediente puteti gasi aici (in limba engleza).


















Comentarii

  1. Multumesc mult pentru informatie! Cautam un loc in caresa fac comanda online, dar daca au la Auchan...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru informatie! Cautam un loc in caresa fac comanda online, dar daca au la Auchan...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere. Sper sa gasiti ! In perioada postului se golesc cam repede rafturile de produse vegane, dar saptamana trecuta in Auchan din Iulius mall (Timisoara) aveau multe

      Ștergere
  3. Cam la toate produsele vegane, un semn de întrebare sunt aromele ce caută să aducă gustul produselor cu care am fost învățați. Mă gândesc la aroma de fum, mai ales. Am consumat produse de la Iezeress, acum în Constanța nu mai este nici un magazin ce vinde produsele lor.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu