Crema de fata protectoare, pentru ten sensibil si uscat (marca Lavera)



Produs:

Crema de fata protectoare pentru ten sensibil si uscat (marca Lavera).

Certificări:

  • Certificarea vegan The Vegan Society garantează că produsul nu conține ingrediente de origine animală și că produsul finit și ingredientele ce îi intră în compoziție nu au fost testate pe animale.
Această certificare NU garantează că un produs e vegan și nici că nu a fost testat pe animale. Natrue oferă o garantie ca acel produs e natural sau bio/organic într-o anumită proporție impusă de standard.

Toate produsele Lavera sunt certificare NATURE

Recenzie produs:

Crema am cumparat-o pentru mama mea. Ea are tenul uscat si sensibil, predispus la roseata si cuperoza.

Am testat-o si pe tenul meu, eu am ten normal si mi-a placut foarte mult: nu ingrasa, hidrateaza bine, si are o textura fluida ce intra usor si repede in piele.

Ambalajul nu e cel mai dragut, dar e foarte practic.

Raportul calitate pret e foarte bun, ca dealtfel la toate produsele Lavera ce le-am incercat pana acum.

Preț și cantitate:

51 lei 50 ml pe sideris.ro, cu sediul in Timisoara

Domnisoara de la Sideris e foarte draguta si interesata sa comercializeze produse de calitate, cat mai naturale si cat posibil fara ingrediente de origine animala. Mi-a marturisit ca alege ea personal produsele si chiar au fost cazuri cand ca a refuzat anumite produse deoarece nu se incadrau in aceste standarde: cum ar fi de exemplu produse cu extract de melc !

Asta nu inseamna ca toate produsele comercializate de Sideris sunt vegane, dar au o gama larga de produse vegane si avem de unde alege.
La ei gasiti multe marci ce ofera si produse vegane: Lavera, Urtekram, 100% Pure, Bioficiana Toscana, Essential Care, Jason, Barefaced Beauty, BJOBJ, Green People si ingrediente cosmetice (uleiuri, ape florale etc..).

Felicitari, am sa devin un client fidel :)

Producător și distribuitor în România. De unde se poate achiziționa:

Producator Lavera: Laverainfo Lavera
In Romania se poate cumpara online: sideris.roorganikzenit

Comentarii