Biscuiti, diverse sortimente (Solaris)





Produs:

Biscuiti vegani de la Solaris, diverse sortimente.
Au si sortimente cu faina integrala sau alba, biscuiti dulci sau saratele.

Certificări:

Nu are

Recenzie produs:

Am incercat mai multe sortimentele de biscuiti, cei cu cacao sunt pereferatii mei.
Cautati sa fie cat mai proaspeti, atunci sunt cei mai gustosi.

Imi plac si imi cumpar din cand in gand, dar bineinteles cei pe care ii fac eu acasa sunt mai deliciosi.

Producător și distribuitor în România. De unde se poate achiziționa:

Producator: Solaris.ro
In Timisoara ii gasiti la Enigma si Miracolul Plantelor.

Preț și cantitate:

aprox 6 lei / punga 110 grame

Ingrediente sub semnul intrebarii / suspecte sau produsul poate contine urme de produse de origine animala:

Mai multe informatii despre ingrediente puteti gasi aici.

Ingrediente sub semnul întrebării sau produsul poate conține urme de ingrediente de origine animală:

Nu are

Comentarii