Biscuiti vegani romanesti, diverse sortimente (Hiper Ambrozia)





Produs:

Biscuiti vegani romanesti, diverse sortimente (Hiper Ambrozia).

Certificări:

Nu au.

Recenzie produs:

Am incercat mai multe sortimente, dintre toate sortimentul cu mirodenii si cocos mi-au placut cel mai mult.
Sunt similari la gust cu biscutii Sanovita.

Ce nu imi place e ca au gust intens de bicarbonat :( Insa i-am servit si altor persoane si nu au sesizat.

Ma bucur ca au aparut pe piata, deja avem multe variante de biscuti vegani ! :)

Producător și distribuitor în România. De unde se poate achiziționa:

Site-ul producatorului Hiper Ambrozia

In Timisoara i-am gasit la Enigma in mall si in zona Unirii.
I-am gasit si online pe mai multe site-uri, de exemplu: www.delicecorner.ro sau casutanaturii.ro

Preț și cantitate:

Pretul difera foarte mult intre sortimente si variaza intre 5.9 pana la 12 lei pe pachet.

Ingrediente sub semnul întrebării. Produsul poate conține urme de ingrediente de origine animală:

Nu au.
Mai multe informatii despre ingrediente puteti gasi aici.

Comentarii