Crema cu resveratrol din vin rosu, protejeaza impotriva imbatranirii tenului (100% Pure)





Informații produs:

Crema cu resveratrol din vin rosu, protejeaza impotriva imbatranirii tenului (100% Pure)

Certificări:

  • Producatorul garanteaza ca produsele sunt vegetariene, netestate pe animale si 100% naturale. 
Nu toate produsele 100% Pure sunt vegane, unele contin produse apicole, asa ca cititi cu atentie ingredientele fiecarui produs inainte de a-l cumpara - info.
  • Certificarea Leaping Bunny (Go Cruelty Free) garantează că atât produsul final cât și ingredientele din compoziția lui nu au fost testate pe animale.

  • Nu toate produsele certificate Leaping Bunny sunt și vegane, certificarea Leaping Bunny se referă strict la testarea pe animale.
    Pentru a vă asigura că produsul nu conține ingrediente obținute prin exploatarea animalelor verificați eticheta și citiți cu atenție ingredientele.
    Industria cosmetică folosește multiple ingrediente de origine animală cum ar fi: glicerină, colesterol și colagen (extrase din oase, piele și tendoane), lanolină (extrasă din lână), carmin (colorant roșu extras din gândaci), cartilaj de rechin, placentă (exact, placentă în care stă copilul în burta mamei), diverse extrase din lapte și ouă și lista poate continua din păcate.

Recenzie produs:

Eu am un ten normal care vara asta a devenit deshidratat dupa expunerea la soare, asa ca am cautat o crema mai intens hidratanta decat foloseam inainte.

Am cautat, in plus, sa previna aparitia ridurilor si sa fie potrivita pentru varsta mea onorabila de 29 de ani.
Am avut un pic emotii cu aceasta crema impotriva imbatranirii tenului de la 100% Pure deoarece nicaieri nu specifica cam pentru ce varsta ar fi potrivita si ma temeam ca e destinata unui ten deja ridat. Intr-un final am decis totusi sa o incerc.

O folosesc de 2 luni si sunt destul de multumita de ea. Lasa pielea moale si hidratata pe toata durata zilei.
Nu pot sa zic ca pielea mea arata mult mai bine, dar cu siguranta nu arata mai rau :))
Nu am facut alergie la crema, nu mi-au aparut bube sau cosuri, lucru ce l-am patiti in trecut cu alte creme.

Imi place foarte mult cum miroase, are o textura fluida ce se intinde usor si se absoarde repede in piele.

Miroase foarte natural si placut a struguri si fructe.

Inainte de folosire trebuie scuturata pentru a omogeniza uleiurile ce ii intra in compozitie.

Preț și cantitate:

170 lei 50 ml - purecosmetics.ro

Producător și distribuitor în România. De unde se poate achiziționa:

Pe siteul producatorului puteti gasi recenzii si informatii detaliate despre produsele 100 % Pure US
Produsele 100% Pure sunt fabricate in California SUA.

Produsele 100% Pure pot fi comandate online pe siteurile:
www.purecosmetics.ro
www.organik.ro
www.alchemy-boutique.ro
rosebeauty.ro

Comentarii