Crema de fata hidratanta 24 ore, pentru ten normal-uscat (Green People)



Info produs:

Crema de fata hidratanta 24 ore, pentru ten normal-uscat (Green People)

Certificări:
  • Certificarea vegan The Vegan Society garantează că produsul nu conține ingrediente de origine animală și că produsul finit și ingredientele ce îi intră în compoziție nu au fost testate pe animale.
  • Certificarea comert echitabil
  • Certificarea Bio.
Recenzie produs:

Imi place fooooooarte mult desi nu e potrivita pentru tenul meu.
Hidrateaza foarte bine, intra usor in piele. Miroase putin ciudat dar foarte natural.
Ambalajul e perfect, pastreaza bine antioxidantii si e placut de folosit.

Din cauza ca e prea grasa pentru mine (eu am ten normal) au inceput sa imi apar cosuri, asa ca o s-o fac cadou mamei mele, sigur o sa-i placa.

Preț și cantitate:

Am cumparat-o de pe rangali la reducere. Pret intreg e 76 lei.

Producător și distribuitor în România. De unde se poate achiziționa:

Producator: Green People
Se poate cumpara de pe rangali.

Comentarii