Apa florala (Mayam, magazin elemental)



Informații produs:

Apa florala de uz cosmetic, diverse sortimente.

Certificări:


Recenzie produs:

Eu folosesc apa florala pe post de tonic facial sau pe parul proaspat spalat inainte de a-l usca (ma ajuta sa il descalcesc mai usor).

Am incercat diverse ape florale pentu ca imi plac f mult, atat de la Elemental cat si de la alte firme (Endea, Melvita, Sabio Cosmetics - pe ultimii nu ii mai recomand datorita lipsei de transparenta fata de clienti).

Am observat ca apa florala de rozmarin e foarte buna impotriva cosurilor (chiar da rezultate in perioadele in care imi apar cosuri :D) si e foarte buna si ca tonic capilar.

Pentru hidratarea tenului imi plac cel mai mult apa florala de transafiri si de neroli (de flori de portocal).

Apele florale Elemental sunt avantajoase ca pret si pe mine ma tin destul de mult.

Preț și cantitate:

O sticluta de 100 ml fara pompa costa intre 8 -12 lei (in functie de sortiment) pe siteul Elemental.

Producător și distribuitor în România. De unde se poate achiziționa:

Se pot cumpara online din magazinul Elemental.ro


Informații suplimentare:

Comentarii